Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 133
Návštev dnes: 147
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

E-mail

Kilá po pôrode

Mám 24 rokov a pred dvoma mesiacmi som porodila dcérku. Potrebovala by som schudnúť hlavne v oblasti brucha a zadku. Večer, keď malá spí, snažím sa cvičiť, ale stále sa cítim unavená. Dcérku už nedojčím.
Majka

    03/2008Vaše telo ešte nie je v normálnej hormonálnej harmónii, hoci už nedojčíte. V žiadnom prípade sa s chudnutím neponáhľajte. Samotná diéta vám nezaručí schudnúť práve v tých partiách, kde si to želáte. Znížením energetického príjmu v strave budete chudnúť na celom tele, a to nielen z tuku, ale aj zo svalov, pokiaľ ich nebudete pravidelne posilňovať. Cvičiť môžete aj doma – na zadok účinkuje zanožovanie v kľaku aj v stoji, unožovanie v stoji aj v ľahu na boku, hlboké drepy a výpady. Brucho si vycvičíte dvíhaním nôh v ľahu, sed-ľahmi, skracovačkami, vytáčaním s tyčou, úklonmi do strán, švihmi nohou. Behajte hore schodmi a doma bicyklujte. Jedzte často, v malých porciách a denne vypite asi tri litre tekutín, najlepšie vody s citrónom a čajov. A ako by ste sa mali stravovať? Na raňajky ovsené vločky s nízkotučným jogurtom, na desiatu müsli tyčinku a neskôr jablko. Na obed si dajte kuracie prsia bez kože s ryžou a so zeleninou a na olovrant celozrnný chlieb s džemom alebo paprikou a rajčinou. Prvá večera by mohla byť rybie filé s citrónom a so zeleninou, na druhú je dobrý nízkotučný jogurt alebo citrusové ovocie.

 
< novší článok   starší článok >

 
 Seitenanfang