Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 123
Návštev dnes: 12
Z knihy odkazov
Danka
Dobrý deň. Prosím, ako si mám vypočítať tepovú fre
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

E-mail

Chudnutie pod vedením Jula Karabinoša

Je založené na metóde behaviorálnej psychoterapie, ktorá sa popri postupnej, ale trvalej zmene jedálnička zameriava aj na zmenu správania a myslenia, vrátane začlenenia pravidelného pohybu do života človeka. Z praktického hľadiska ide o BILANCIU VLASTNEJ ENERGIE sledovanú príjmom energie v dennej strave a jej výdajom bazálnym metabolizmom (BMR) a rôznymi telesnými aktivitami.
CVIČENIE zahŕňa dva druhy pohybu:

1) TRÉNING VO FITNESSCENTRE  (2-4 krát do týždňa) Cvičením sa spevňuje svalstvo celého tela s dôrazom na najviac zanedbané svalové skupiny, tvaruje telo, zrýchľuje metabolizmus a zabraňuje sa tzv. jojo efektu. Je to vlastne biosochárstvo. Svaly vašu postavu formujú a tuk ju deformuje.

Tréner Vám zostaví INDIVIDUÁLNY TRÉNINGOVÝ PROGRAM, ktorý s vami názorne metodicky precvičí.2) AERÓBNY TRÉNING (2-6 krát do týždňa)Najčastejšie sa využíva stacionárny bicykel, aerobik, plávanie, jogging, korčuľovanie, rýchla chôdza a pod. Dôležité je vykonávať aeróbny tréning dostatočne dlho (lebo až po 15-20 minútach sa začínajú odbúravať tuky) a pri tepovej frekvencii asi 70% vášho tepového maxima (V02max).

TRÉNER Vám navrhne:
 
NAJLEPŠÍ SPÔSOB AERÓBNEJ AKTIVITY......a stanoví frekvenciu (počet hodín) jeho vykonávania tak, aby ste dosiahli stanovený cieľ (napríklad mínus 12 kg) v určenom termíne (napríklad 3 mesiace).

Tréner vám vypočíta tepovú frekvenciu (V02max) pri telesnej aktivite, aby vaša námaha nebola zbytočná.
STRAVOVACÍ REŽIM, ktorý je založený na:
  • častejšom jedení počas dňa (5-7 krát za deň) a   jedení v malých porciách,
  • princípe oddelenej stravy, "zónovej" diéty, zohľadnením glykemyckého a inzulínového indexu potravín,
  • uprednostňovaní potravín s vyšším obsahom BIELKOVÍN (stavebná zložka, zrýchlenie  metabolizmu) a KOMPLEXNÝCH SACHARIDOV (ako postupný zdroj energie zabraňujúci  pocitu "vlčieho" hladu a nasýtenia a zabezpečujúci vyrovnané vylučovanie inzulínu),
  • vylúčení potravín obsahujúcich živočíšne TUKY (napr.údeniny) a JEDNODUCHÉ SACHARIDY  (sladkosti, potraviny z bielej múky),
  • konzumácii zeleniny, cereálií, cestovín, ryže, strukovín (hlavne sóje), ovocia, bieleho  mäsa (kuracie,morčacie,rybie) a nízkotučných mliečnych výrobkov,
  • pitnom režime (denne vypiť 3-4 litre vody).
 
TRÉNER Vám vypočíta:

optimálny PRÍJEM ENERGIE a zostaví vzorový jedálny lístok na niekoľko dní.

ĎALŠIE informácie a služby v rámci individuálneho programu

Meranie percenta telesného tuku, meranie krvného tlaku, výpočet indexov BMI, WHR, HV (BMR, VO2max). Zohľadnenie krvnej skupiny v stravovacom režime. Dlhodobá spolupráca a kontrola podľa záujmu klienta.

 
Chcete schudnúť a zredukovať telesný tuk?
 
Chcete vyformovať svoju postavu a dobre sa cítiť?

Neváhajte a nahláste sa trénerovi na konzultáciu alebo zašlite vyplnený evidenčný list ako podklad pre vypracovanie individuálneho tréningového a stravovacieho programu pre vás.
 
 
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
tréner na facebooku
Dnešný deň
Dnes má meniny
Edita
Zajtra má meniny
Cyprián
Kto je na stránke
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang